SEO Tanácsadás és Audit

Gyakorlatias segítség, hogy a weboldalad tényleg előrébb jusson a Google-ben. Megmutatom, mi az, ami működik, és mi az, ami csak porhintés.

Tipikus SEO átverések és régi trükkök

A Garantált Első Hely Mese

Az első helyet a Google-ben senki sem tudja garantálni. Aki mégis ezt ígéri, az valószínűleg nem őszinte, vagy olyan módszereket (black hat SEO) használ, amiért a Google később súlyosan megbüntetheti az oldaladat. Ez hosszú távon csak kárt okoz.

A Beküldjük A Weboldalad 500 Katalógusba Trükk

Ez egy nagyon régi SEO technika, ami kb. 10-20 éve volt divatban. Ma már ez a fajta tömeges linkelhelyezés értéktelen oldalakon nemhogy nem használ, de árthat is a weboldaladnak. A minőségi linképítés teljesen másról szól.

Kulcsszóhalmozás

Amikor az oldalt teleszórják kulcsszavakkal, akár a tartalom rovására is, remélve, hogy jobb helyezést érnek el. Gyakran a szöveg értelmetlenné, olvashatatlanná válik, telezsúfolva olyan kifejezésekkel, amiknek semmi köze a valós tartalomhoz. A Google könnyen felismeri és bünteti ezt a manipulatív technikát.

Láthatatlan Szöveg és Rejtett Linkek

Régi trükk, amikor a kulcsszavakat vagy linkeket a háttér színével megegyező színnel írják, vagy más módon rejtik el a látogató elől, de a keresőmotoroknak szánják. Ez a módszer súlyos büntetést von maga után, mivel egyértelműen a megtévesztésre irányul.

Linkfarmok és Rossz Minőségű Linkhálózatok

Olyan weboldalak hálózata (pl. PBN-ek), amelyeket kizárólag azért hoztak létre, hogy más oldalakra linkeljenek, ezzel mesterségesen javítva azok rangsorolását. A Google egyre jobban felismeri és bünteti az ilyen alacsony minőségű, manipulatív linképítési sémákat.

Lopott Tartalom

Más weboldalakról egy az egyben átvett, duplikált tartalmak használata. Az ilyen egyedi tartalom nélküli oldalak nem nyújtanak értéket a felhasználóknak, és a Google is hátrasorolja vagy akár törli őket az indexéből.

Miből áll egy SEO audit?

Amikor átnézem a weboldaladat, ezekre a fő területekre koncentrálok, hogy kiderüljön, hol lehet javítani:

Technikai Állapot

Milyen gyors az oldal? Mobilbarát? A Google megtalálja az összes aloldalt? SSL, XML oldaltérkép, robots.txt - Ezek mind számítanak.

Tartalom és Kulcsszavak

Milyen szavakra keresnek az emberek? A te tartalmad ezekre válaszol? Jók a címek, leírások? A belső linkek logikusak? A képek rendben vannak?

Külső Hivatkozások (Linkek)

Milyen más oldalak linkelnek rád? Ezek jó minőségűek? Hogyan lehetne több, értékes linket szerezni? Helyi SEO (pl. Google Cégem) állapota.

Felhasználói Élmény

Könnyű használni az oldalt? Gyorsan betölt? Megtalálják a látogatók, amit keresnek? Ezek mind befolyásolják a Google helyezéseket is.

Versenytársak

Mit csinálnak jól a többiek? Hol vannak esetleg lemaradva? Milyen lehetőségeid vannak velük szemben? Ez segít a saját stratégiád kialakításában.

Mérés, Elemzés, Riportok

Google Analytics és Search Console helyes beállítása, hogy lássuk, mi történik. Rendszeres, érthető riportokat készítek a haladásról.

SEO Tanácsadás és Audit

Kérj egy ingyenes és kötelezettségmentes konzultációt. Átnézzük a weboldalad, és megbeszéljük, hogyan tudok neked segíteni, hogy több látogatót és ügyfelet szerezz.